ארבורג מרשתת את ה-K

החברה תתמקד בכלכלה מעגלית ובדיגיטליזציה. מכונת 600 טון חדשה, אפליקציות חדשות לדיגיטליזציה ולכלכלה מעגלית ותהליכים חדשניים פורצי דרך

ארבורג מרשתת את ה-K ומציעה רשת אלחוטית זמינה לכל מבקרי התערוכה

"עולמנו הופך למסובך ועשיר בפרספקטיבות חדשות, ולכן האתגרים העומדים לפנינו הולכים וגדלים. אולם, בסופו של דבר, הפלסטיק הינו משאב חשוב, ואנו צריכים לנצל את התועלת שבו לטובתנו, ע"י ייצור יעיל ושמירה על הקיימות". במילים אלו פותח Michael Hehl, דובר מועצת המנהלים של ARBURG, את הדיווח שלהם ל-K ונראה שהחברה מתגייסת לנושא הקיימות, אך לצד זה מצהירה כי הפלסטיק כאן להישאר, ללא תחליפים אחרים.

ונתחיל ממידע שימושי: ARBURG הופכת את K 2019 לדיגיטלית – תומכת ב-Wi-Fi חינם לכל מבקרי היריד, בכל מקום בתערוכה!

דיגיטליזציה היא אחת מנושאי הליבה בה תעסוק החברה בתערוכה הקרבה אולם הפעם, העיסוק אינו רק מקומי, בתוך דוכן ARBURG אלא מופץ ומתפרש על כל היריד. החברה לקחה על עצמה להקים רשת אינטרנט אלחוטית שתפעל, לראשונה, ללא עלות בכל מקום בתערוכה. הרשת, שתפעל בשם arburgXworld, תהיה זמינה לכל מבקר בהכנסת הקוד שמופיע בכרטיס הכניסה הדיגיטלי.

המיקוד: דיגיטליזציה וכלכלה מעגלית

"שני נושאים חשובים עומדים לפתחנו: דיגיטליזציה ושימוש מושכל בפלסטיק," מעידה Juliane Hehl, נציגת ההנהלה האחראית על שיווק וטכנולוגיה, "בתערוכה אנו מציגים את 'arburgXworld', הפתרון של חברת Arburg לדיגיטליזציה מתקדמת של תהליכי ייצור, וכן 'arburgGREENworld', פתרונות טכנולוגיים לכלכלה מעגלית".

בביתן החברה ניתן יהיה לראות עשר תחנות הידודיות (ובלועזית, אינטראקטיביות). בין השירותים החדשים: ""Plasticising Assistant- תוכנה המיועדת לייעוץ בתחום עיבוד חומרים ותחזוקה עתידית לברגים. כמו כן, חבילות הסיוע המוכרות של החברה כגון: Arburg host computer system (ALS), Arburg Turnkey Control Module (ATCM)  ו-Arburg Remote Service (ARS).

אפליקציות חדשות בפורטל הלקוחות "arburgXworld"

פורטל לקוחות חדש זה נוסה כפיילוט בגרמניה מאז מרץ 2019 והמשוב העולה מהלקוחות מצוין. הפורטל מכיל פונקציות ללא עלות כגון "מרכז המכונה", "מרכז השירות", "חנות" ו-"לוח שנה". לאחר התערוכה יוספו אפליקציות נוספות בתשלום. תכונות חדשות שתתווספנה הינן "שירות עצמי", סימולטור לבקרת המכונה, לוח התצוגה ועוד. פורטל הלקוחות יהיה זמין ברחבי העולם ב-18 שפות שונות לאחר סיום התערוכה.

אפליקציות חדשות לדיגיטליזציה שיהיו זמינות ב-18 שפות מיד לאחר סיום התערוכה.

מכונת Allrounder "חכמה"

מכונת Allrounder 570 A עם כוח נעילה של 2000 kN ומערכת השליטה Gestica בתוספת אפליקציה "חכמה" תוצג. דגם סימולציה למוצר המוזרק ייוצר off-line על תצוגת המכונה. המערכת תראה בצורה גרפית תלת ממדית, בזמן אמיתי, את רמת המילוי, כפונקציה של מיקום הבורג העכשווי. מפעיל המכונה יוכל לבצע השוואה בין הסימולציה ובין תוצאות האמת דבר שיעזור בשיפור זמני הסט-אפ, הבטיחות והיעילות.

כלכלה מעגלית-הלכה למעשה

ARBURG תציג שני יישומים בנושא זה. בשיתוף פעולה עם EREMA תעבוד החברה עם PP ממוחזר שישמש לייצור כוסות PP במכונת ההזרקה ההיברידית Allrounder 1020H. מכונה זו חדשה בסל המוצרים של החברה ובעלת כוח נעילה של 600 טון.

היישום השני משתמש בחומר ממוחזר מסוג PCR (post-consumer recyclate) שמקורו בפסולת ביתית לצורך ייצור מוצרים טכניים. מכונת הזרקה Allrounder 630A החשמלית תייצר ידית של דלת משני רכיבים- PCR ו-TPE. זוהי דוגמה לשימוש בחומר ממוחזר לייצור חלקים עמידים באיכות גבוהה.

השקה: arburgGREENworld

אפליקציה זו מראה את פעילות החברה הנשענת על 4 נושאים עיקריים: "מכונה ירוקה", "ייצור ירוק", "שירותים ירוקים" ו"סביבה ירוקה". שלושת הנושאים הראשונים מתייחסים לשירותים הניתנים ללקוחות, ואילו הנושא האחרון מתייחס לתהליכים פנימיים ב-ARBURG עצמה.

יישומים ותהליכים חדשניים

החברה תציג מכונות חדשות אשר מציגות יכולות חדשניות כגון טכנולוגיית IMSE (Injection Moulded Structured Electronics) לשילוב מעגלים חשמליים בתוך התבנית והטמעתם ב-PC. מכונה נוספת תבצע מיקרו-הזרקה של חלקים במשקל 0.009 גרם, ובעלת בורג בקוטר 8 מ"מ בלבד! כמו כן יוצגו זרועות רובוטיות לפריקת החלקים המוזרקים תוך בדיקתם במהלך הפריקה.

20 מכונות Arburg בתערוכת K-2019

8 מכונות Allrounder ומכונת Freeformer אחת תצגנה טכנולוגיות חדשות בביתן ARBURG. אליהן תצטרפנה 11 מכונות נוספות המפוזרות בדוכנים של חברות אחרות. ניתן יהיה להתרשם מהזרקה של מוצרים דקי דופן, טכנולוגיות היברידיות, הזרקות מולטי-קומפננטיות, מיקרו הזרקה, טכנולוגיית הקצפה Profoam, פלסטיק מגנטי, ביו-פלסטיק ועוד. "זה עוד לא הכל", מבטיחה Juliane Hehl תוך שהיא מפזרת רמז עבה לחשיפה נוספת בתערוכה.

לתיאום פגישה עם צוות סו-פאד:

https://ad.su-pad.com/

 

למידע נוסף:

ביתן ARBURG בתערוכה: Hall 13 / A13-1 – A13-2

הנציגות הישראלית: SU-PAD, זיו שדה, 052-339-0034, [email protected]