אקסטרוזית CAST, יכולות תרמופורמינג ומחיזור בביתן AMUT ב-K

הקבוצה האיטלקית תציג קו פיה שטוחה משופר ליריעות סטרץ' עם חזרתיות גבוהה, פתרונות למיחזור אלומיניום ו-PE ומכונת תרמופורמינג עם חומר ממוחזר

תמונה 1: מכונת ACS 2000 – 7 שכבתית, פיה שטוחה, בתפוקה של עד 1300 ק"ג לשעה ורוחה של 2 מטר.

ACS 2000 קו אקסטרוזיה עם פיה שטוחה ליריעות סטרץ'

קבוצת AMUT תציג בתערוכת K את ACS 2000, קו האקסטרוזיה החדש עם פיה שטוחה לייצור של יריעות סטרץ' (תמונה 1). בהצגת מכונה זו ניתן דגש על ה-Q-Catcher, מערכת מוגנת בפטנט שפותחה לאחרונה. המערכת, שהוצגה השנה כבר במספר תערוכות ברחבי העולם, תופעל בהדגמה חיה, לראשונה, בתערוכת K. היא מאפשרת חזרתיות של פרמטרי הייצור בסדרות ייצור שונות, כך שניתן לקבל יריעה בעלת הדירות גבוהה בתכונות המכניות.
מכונת ACS 2000 ה-7 שכבתית כוללת 5 אקסטרודרים ומייצרת יריעות ברוחב של עד 2,000 מ"מ. התפוקה היא סביב 1,300 ק"ג לשעה ועובי היריעה יכול לנוע בין 6-25 מיקרון ומהירות הייצור עומדת על 850 מטר לשנייה. הטכנולוגיה המשודרגת כוללת דיזת T – Essentia (מותג של AMUT) עם מפצל דיזה, תיבת ואקום הניתנת להזזה לצורך ניקיון ללא פירוק ויחידת גליל קירור בקוטר של 1500+450 מ"מ. מערכת בקרת עובי מבוססת קרני רנטגן ומערכת גלגול מהירה במיוחד – Prowind 4.0, לגלילי ג'מבו, ללא מרכיבים הידראוליים.

Go Green

קבוצת AMUT ממשיכה עם המוטו Go Green, שהושק לראשונה בתערוכת צ'יינפלס 2019 ומציעה מספר פתרונות התומכים בכלכלה מעגלית:

  • מכונת שטיפת פתיתים (friction washer) מבצעת שטיפה עוצמתית של פתיתי PET / HDPE / LDPE לקבלת איכות שתאפשר שימוש מחודש בהם במגוון יישומים.
  • פרוייקט המתבצע ביחד עם חברת Ecoplasteam Italian לטיפול בהרכבים המכילים שילוב של אלומיניום ו-PE (תמונה 2). פסולת זו מגיעה מאריזות Tetrapack® (אריזות פלסטיק/נייר לנוזלים). התאית שבאריזה מופרדת והנייר והאלומיניום הופכים, באמצעות מיכון של AMUT, ל-Ecoallene, סוג חדש של פלסטיק. גרגירי החומר החדש מתאימים לאקסטרוזיה, להזרקה ולתרמופורמינג.
תמונה 2: Ecoallene, חומר פלסטי חדש מפסולת של אריזות Tetrapack® (שילוב של PE ואלומיניום).

בתערוכה יוצג גם סרט וידיאו של קו תרמופורמינג לכוסות PLA. הטכנולוגיה של AMUT, גם ליחידות אקסטרוזיה וגם ליחידות תרמופורמינג, מתמודדת בהצלחה בייצור עם החלפה מהירה מ-PP ל-PLA.

מכונת תרמופורמינג – ביתן AMUT-COMI

מכונת התרמופורמינג ACF820 תוצג גם היא בתערוכה ותופעל עם 100% יריעת r-PET וכן עם יריעה ממותכת בטכנולוגיית GLUE LESS™. המכונה מופעלת בתכנת EASY שפותחה על ידי מהנדסי AMUT-COMI.

למכונה שלוש תחנות: פורמינג, חיתוך ועירום. גודל התבנית 820×650 מ"מ והיא כוללת את התכונות הבאות: שרשראות נוספות בין החימום לבין תבנית הפורמינג; לחץ פורמינג של 80 טון לפורמינג ולחיתוך משולבים; לחץ חיתוך של 80 טון; ניטור בזמן אמת של כוח ההצמדה בתחנת הפורמינג והחיתוך; רובוט מודל ER3X לאיסוף ולעירום ומערכת ראייה לבקרת איכות.

 

למידע נוסף:

ביתן AMUT בתערוכה: Hall 16 / A05

הנציג הישראלי: אוגדן עמנואל, צחי אוגדן, 054-300-0666, [email protected]