לרגל חודש המודעות לסרטן השד: כתר מחזירה את המהדורה המיוחדת של הכסאות בצבע הורוד

המהלך, בשיתוף עמותת "אחת מתשע", מקדם את חשיבות הגילוי המוקדם של סרטן השד

לרגל חודש המודעות העולמי לסרטן השד, ואחרי ההצלחה של שנה שעברה, מחזירה כתר את המהדורה המיוחדת של הכסאות הורודים שיוצרו בשיתוף עמותת "אחת מתשע" הפועלת למען נשים המתמודדות עם המחלה. כל ההכנסות קודש לעמותה ולקידום גילוי מוקדם של סרטן השד. מטרת המהלך הינה לעורר ולעודד שיח המקדם את ערכי הבריאות, המעורבות החברתית והמוטיבציה בקרב נשים להקדים ולהיבדק.

מהלך השקת הכסאות ילווה במספר פעולות שתבצע כתר במהלך חודש המודעות, בראשן מיזם חברתי רחב היקף, במסגרתו עשרות רבות של חברות ישראליות יעמידו את הכסאות המיוחדים במפעליהם, משרדיהם ואזורים ציבוריים, תחת המיתוג "שבי רגע- הרגע הזה עשוי להציל את חייך". המיצבים יפנו לקוד QR המכיל מידע מציל חיים במקרים של גילוי מוקדם, בשיתוף עמותת "אחת מתשע".

הכסאות ימכרו ברשת חנויות כתר בפריסה ארצית ובאונליין.

הכסאות הורודים, צבע המאבק בסרטן השד, מיוצרים בישראל במפעל כתר ביקנעם, שבשגרה מייצר בכל 30 שניות כסא חדש וסה"כ  כ-800 אלף כסאות בשנה. כיסא המונובלוק של כתר הוא הנמכר ביותר בישראל מזה 25 שנים, בהם ליווה אותנו כאייקון ישראלי. מכסא פונקציונלי הוא הפך ברבות השנים לאייקון ישראלי שנמצא במרכז יצירות תרבות ותערוכות. כעת כסאות כתר שוב נצבעים ורוד ומצטרפים לקריאה הכה חשובה – לכי להיבדק! גילוי מוקדם מציל חיים.