קול קורא לשיתוף פעולה בתחום הפתרונות המקיימים והמתכלים עם חברת unilever

וובינר שקיימה התאחדות התעשיינים בשיתוף Unilever העולמית היווה יריית פתיחה לקול קורא עם התעשייה. מטרתו – שיתופי פעולה עם חברות בתחום למציאת פתרונות מקיימים ומתכלים בתחום האריזות והקוסמטיקה

שנת 2022 נפתחת גם השנה עם קול קורא לשיתוף פעולה שמפרסמת חברת Unilever העולמית, המיועד לסטרטאפים, יזמים ולמוסדות אקדמיים הפועלים בתחומי הקוסמטיקה והאריזה. החברה פועלת למציאת פתרונות מקיימים ומתכלים למוצרי החברה ולאריזותיהם, ומעוניינת להתחיל בשיתופי פעולה עם הגופים הנבחרים לשילוב החדשנות שלהם במוצרי החברה. הקול הקורא הזה מבטא מתן חשיבות לתחום החומרים המתכלים, ולא רק לתחומי הקיימות והמיחזור, והוא חלק מתוכנית ארוכת טווח של Unilever הכוללת את היעדים הבאים:

  • צמצום כריתת יערות
  • מעבר למכירה של פורמולציות מתכלות באופן מלא עד 2030
  • שיקום שטחי יער ואוקיינוסים
  • צמצום השימוש בפלסטיק בתולי (ב-50% עד 2025) – מעבר למקורות מתחדשים וקומפוסטביליים
  • צמצום פליטות גזי חממה (ב-50% עד שנת 2030, וב-100% עד ל-2039)

לוח זמנים:

  • 11.4.22 – תאריך אחרון להגשת מועמדות.
  • 12.5.22 – הכרזה על החברות והגופים הנבחרים.
  • 23.5.22 – הצגה וירטואלית של שש ההצעות המובילות.
  • Q2 ו-Q3 שנת 2022 – המשך דיונים.

תודה רבה לאורן הרמבם, מנהל איגוד מוצרי צריכה ובניה בהתאחדות התעשיינים, ולהראל בן-דוד ראש תחום פלסטיקה, גומי ואריזות ומנהל המכון הישראלי לאריזה, על ארגון המפגש ויתר העבודה מאחורי הקלעים.

למידע נוסף על התוכנית – לחצו כאן.

להרשמה – לחצו כאן.