מתכוננים לימיי הטכנולוגיה של ARBURG

האירוע שיתקיים באמצע מרץ מהווה אטרקציה לכל מי שאוהב לראות תעשייה במיטבה. הוא כולל עשרות מכונות, סיור במפעל הייצור, הרצאות מומחים וכן פגישות אישיות

ימי הטכנולוגיה של ARBURG.

מזה כ-20 שנה שימיי הטכנולוגיה של ARBURG מושכים את קהילת הפלסטיק אל נופיו המשכרים של היער השחור. כ-7000 משתתפים מכ-50 מדינות שונות מגיעים לצפות תצוגה מרשימה של עשרות רבות של מכונות המדגימות טכנולוגיות, מוצרים ותהליכים חדשניים.

חברת SU-PAD, הנציגה הישראלית של ARBURG הגרמנית בישראל, מזמינה חברים מכל רחבי תעשיית הפלסטיק והגומי, לקחת חלק בביקור מסורתי זה במרכז ההדרכה של ARBURG ובמפעלה. השנה, יערכו ימיי הטכנולוגיה בתאריכים 11-15 למרץ, בעיירה לוסברג שביער השחור, גרמניה. בנוסף לתצוגת היכולת המרשימה, יתקיימו במהלך האירוע מצגות מטעם מומחי ARBURG והדרכות מקצועיות שונות.

סיור מרתק בקווי הייצור של המפעל הצמוד למרכז ההדרכה ייערך גם הוא בכל ימי התערוכה. הסיור יאפשר הצצה לנבכי הטכנולוגיה המתקדמת העומדת מאחורי מכונות ההזרקה והוא מהווה אטרקציה לכל מי שאוהב לראות תעשייה במיטבה. ניתן לנצל את האירוע גם לתיאום פגישה עם מומחי ARBURG ו-SU-PAD לייעוץ פרטני.

משלחת זו מהווה מסורת רבת שנים של חברה SU-PAD. קבוצה של כ-40 אנשי מקצוע מישראל מצטרפים בכל שנה לאלפי בעלי עניין נוספים מרחבי העולם. זו הזדמנות מעניינת להכיר חברים נוספים מהתעשייה המקומית והעולמית ולהיות חלק מהתכנסות בינלאומית.

ההשתתפות ב"ימי הטכנולוגיה" מאורגנת על ידי SU-PAD ועלותה 1000 יורו. היא כוללת טיסות, העברות, לינה, כלכלה מלאה וכמובן ליווי והדרכה.

 

לפרטים נוספים והרשמה לחצו כאן

ליצירת קשר:

SU-PAD / סו-פאד, ורד רהב סמדר, [email protected], 073-246-6011