השקות, אוטומציה ותהליכי הזרקה חדשניים – לא היה רגע דל בביתן של ARBURG

אין ספק כי ARBURG ניסתה (והצליחה) גם הפעם לחדש במגוון תחומים – מכונה היברידית חדשה, תהליכי IML חסכוניים, ותאי ייצור אוטומטיים המאפשרים 100% עקיבות בזכות דיגיטליזציה מתקדמת

תמונה 1: הביתן של ARBURG בתערוכת ה-Fakuma.

ARBURG ניצלה את תערוכת ה-Fakuma להשקה עולמית של רמות גימור חדשות במכונת ההזרקה ההיברידית החסכונית באנרגיה Allrounder 520H בכוח נעילה של 150 טון שהוצגה עם דגם רובוט ליניארי חדש מדגם Multilift Select 8. זאת המכונה השנייה בדגמי H אשר מוצגת בשלוש רמות גימור שונות לאחר ה-470H שהוצגה בתערוכת ה-K: Comfort, Premium ו-Ultimate. המכונות מסדרת H ההיברידית משלבות כזכור יחידת נעילה חשמלית מהירה ומדוייקת, עם יחידת הזרקה הידראולית מהירה ומדוייקת, ומנצלת את הטוב בשתי העולמות. הדגמים החדשים מאפשרים להנות מיתרונות השילוב ההיברידי יחד עם חסכון ניכר באנרגיה. לרגל חגיגות 100 שנות פעילות, הוקדש אזור מיוחד בביתן לתצוגה של היסטוריית ההתפתחות של החברה המשפחתית. 

זירה דיגיטלית ואוטומציה

פני המתעניינים בדיגיטליזציה ואוטומציה לא הושבו ריקם עם מספר תצוגות מעניינות: זירה דיגיטלית אינטראקטיבית אשר בה 200 מומחים של ARBURG מ-25 מדינות שונות הציעו ייעוץ בנושאים שונים כגון אנרגיה ויעילות, תא ייצור של מכונת הזרקה ורטיקלית Allrounder 375 V עם רובוט שישה צירים ייצר כפות חילוץ לצמיגים מחומר גלם ממוחזר מהתעשייהPIR  והדגים כיצד ניתן בעזרתו להגיע ל-100% עקיבות בייצור. הדגמה נוספת לעקיבות הוצגה בתא  ייצור קופסאות רב תכליתיות עשויות PBT בשילוב עם סיליקון נוזלי. הדגמה זו בוצעה במכונת הזרקה Allrounder More 2000 דו קומפוננטית בזמן מחזור של דקה. לאחר סיום הייצור, הקופסה, במשקל 164 גרמים, נלקחה על ידי מערכת רובוטית ליניארית MULTILIFT V 30 והונחה על מסוע.

שיטות הזרקה חדשניות

תהליכי הזרקה חדשניים המשלבים IML הודגמו על מכונת ALLROUNDER 520 A חשמלית בתוך חדר נקי. ייצור זה הציע יתרון בפונקציונליות, יעילות ומיחזור ופתח אפשרויות חדשות בתחום המדיקל. ייצור כוסות IML עגולות עם עובי דופן דק במיוחד של 0.37 מ"מ בוצע על מכונת ALLROUNDER 720 A בטכנולוגיית Injection Compression – הזרקה בדחיסה, כתהליך חילופי לייצור ב-Thermoforming .דוגמה לקידום ערכי מיחזור וקיימות, היו הדולפינים אשר יוצרו בתא ייצוא אוטומטי לחלוטין מחומר גלם PCR שמקורו ברשתות דיג ישנות על ידי מכונת הזרקה חשמלית Allrounder Golden Electric 470 E. 

למידע נוסף:
SU-PAD, איציק חרש,
052-357-5499, [email protected]