Symphony תוסף הגנה מפני וירוסים

בדיקות מעבדה הראו פעילות משמעותית בהגנה מפני וירוס הקורונה של הבקר. מנכ"ל החברה משוכנע כי גם בבדיקות כנגד Covid-19 יתקבל אפקט הגנה דומה אך בדיקות שכאלו אינן בנמצא. מניות Symphony מזנקות לאחר ההכרזה

חברת Symphony הבריטית הודיעה כי פיתחה תוסף חדש אנטי-ויראלי חדש לסדרת (design to protect) d2p שלה, הודעה שהובילה לעלייה דרמטית של כ-90% בשווי מניות החברה.

הקשר בין וירוס הקורונה לבקר ובין Covid-19

שימוש בתוסף הצליח להפחית באופן משמעותי את הנוכחות של Bovine Coronavirus, השייך לזן הוירוסים Betacoronavirus הפוגע בעיקר בבני אדם ובקר. Bovine Coronavirus מדביק בהמות מעלות גירה החיות בסביבת האדם (כמו פרות וכבשים) או בטבע (כמו ג'ירפות ובאפלו) והוא שייך לאותה משפחת וירוסים כמו ה-Covid-19. מנהלי חברת Symphony בטוחים למדי שהתוסף יוכל להפחית גם את נוכחות ה-Covid 19 ומחפשים מעבדה חיצונית שתוכל לבצע את הניסויים הנדרשים בוירוס הנמצא במוקד המשבר הבריאותי העולמי.

תוצאות הבדיקה כנגד וירוסים

התוצאות החיוביות בתוסף האנטי-ויראלי התקבלו מניסיונות שהתבצעו על ידי Euorfins Laboratories. התוסף המכיל Viricidal Activity Agent יושם בתוך יריעת פוליאולפין ונבדק כנגד Bovine Coronavirus לפי תקן ISO 21702-2019. הממצאים הראו ירידה של 99.84% בנוכחותו של הוירוס לאחר 24 שעות. הדו"ח הרשמי של המעבדה צפוי לצאת בקרוב אך מנהלי החברה לא צופים שיהיו בו שינויים ומפגינים אופטימיות לגבי ההמשך.

יש להדגיש כי בדיקות ישירות כנגד Covid-19 אינן בנמצא כרגע. זאת למרות בקשה להיתר מיוחד שהגישה Symphony לרשות בריאות הציבור באנגליה. הבדיקה המקובלת לפי תקן ISO 21702-2019 מסתמכת על הדימיון הגנטי בין וירוס הקורונה לוירוסים דומים ממשפחת Betacoronavirus ומכאן ניתן ללמוד על יעילות התוספים כנגד Covid-19 עצמו.

הגנה רחבה לאורך כל חיי המוצר

מייקל לורייר (Michael laurier), מנכ"ל Symphony אומר כי "בזמנים מאתגרים כמו היום אנחנו מאמינים שמגוון רחב של מוצרי פלסטיק המיוצרים עם תוספי d2p יכולים לספק הגנה נוספת כנגד מגוון בקטריות ופטריות, וכעת גם נגד Bovine Coronavirus. מכיוון שהתוסף מוטמע בתוך הפלסטיק הוא פעיל למשך כל חיי המוצר".

השנה כבר אושרו תוספים מסדרת d2p, שמטרתם להגן בפני בקטריות בשקים המיועדים למזון והתוסף החדש הוא המשך ישיר לפיתוחים אלה. התוסף מיועד ליישומים רבים, כולל כרטיסי אשראי, ידיות של דלתות, קופסאות למזון ועוד. "כמעט כל מה שאנחנו נוגעים בו עשוי להכיל תוסף d2p" מוסיף מייקל לורייר.

האתגר במיחזור מוצרים רפואיים חד פעמיים

מוצרי פלסטיק רבים נמצאים היום, בשימוש חד פעמי, בחזית המלחמה בוירוס ה-Covid 19. מוצרים אלה עלולים להזדהם ברגע בו הם מוצאים מאריזתם הסטרילית. כמו כן, הרשויות מתקשות באיסוף ובמיחזור של פסולת הפלסטיק, גם עקב סכנת הזיהום שבה. התוסף האנטי-ויראלי החדש מסדרת d2p, עשוי להקטין גם את הסכנות האלה ולאפשר מיחזור בטיחותי ללא סכנת הידבקות.

למידע נוסף:

Eko&Clean, אלי עמיר, 050-303-9426, [email protected] ,www.ekopico.com