Symphony מציגה סל פתרונות רחב בתערוכת ה-K

בין הפתרונות: נוגדי חרקים, מכרסמים, ציפורים, סופחי אתילן ותוספים אנטי-מיקרוביאליים להארכת חיי המדף של המזון

מימין: אלי עמיר מ- Eko&Clean, הנציגות הישראלית של Symphony בישראל. משמאל: Ginie O’Neil, מנהלת מסחרית ב-Symphony.

חברת Symphony האנגלית הציגה גם היא בתערוכת ה-K ביתן גדול ומרשים. לתחום נוגדי החרקים והמכרסמים שמייצרת החברה ערך מוסף גדול לתעשייה הישראלית בה יש פעילות ענפה בייצור יריעות וצנרת לחקלאות והשקיה. מספר פרוייקטים כבר קורים עם חברות מובילות במשק הישראלי והתוצאות חיוביות. תוסף נוסף ומעניין נועד לדחות ציפורים הנוטות לנקר את צינורות הובלת המים ולהרוות את צימאונן.

בתחום האריזה מציעה החברה תוספים אנטי-מיקרוביאליים. "אנחנו עובדים עם יצרן הלחם הגדול ביותר בדרום אמריקה", מספר רוברט בוברוף, מנהל המכירות העולמי של החברה שגם ביקר בישראל לאחרונה. ניסיונות דומים נעשו גם לפני כמה שנים גם בישראל עם מאפיית אנג'ל ואורנים. "בשנים האחרונות התפתחנו רבות בתחום ורכשנו ידע וניסיון. אנחנו יודעים לבצע התאמות מדוייקות יותר של התוסף ליישום הדרוש ומקווים להיכנס גם לתעשייה הישראלית עם פרויקטים משותפים".

עוד בתחום האריזה, מציעה Symphony "סופחי אתילן", עם התמחות מיוחדת בסוגים של פירות, ירקות ועשבי טיבול הרגישים לנושא כאשר נוכחות "סופחי האתילן" באריזה תורמת באופן מובהק להתארכות זמן המדף שלהם. גם לפרויקט זה יישומים מסחריים הקורים כבר עכשיו, בישראל.

נושא בעייתי שעולה לאחרונה לכותרות הוא הרגולציה על תוספים אוקסו-מתכלים. ל- Symphonyהמייצרת בין היתר גם את תוספים האלו עמדה מאוד ברורה בנושא: "ההמלצה החדשה של האיחוד האירופי לאסור על השימוש בתוספים אוקסו-מתכלים, אינו חל על מוצרי החברה", מצהיר מייקל לוריאר, מנכ"ל החברה וכראיה, בחרה Symphony להבליט את תחום העיסוק הזה תוך חלוקה של שקיות לדוגמא.

"מוצרינו אינם מוכלים באיסור החדש. האיסור הוא כנגד מוצרים אוקסו-מתכלים. התוסף שלנו נכנס לקטגוריה אחרת של תוסף אוקסו-ביו-מתכלה. הוא אינו יוצר מיקרו-פלסטיק אלא כשלב ביניים ולזמן קצר ואין כל הוכחה לכך שהוא פוגע בסביבה. בדיקת החומר על ידי האיחוד הארופי נפסקה בפתאומיות. זה התקדים הראשון לאיסור שנעשה ללא בדיקה והערכה מקצועיים ואנו שוקלים אף לאתגר זאת מבחינה משפטית".

 

למידע נוסף:

Eko&Clean, אלי עמיר, 050-303-9426, [email protected] ,www.ekopico.com