סוכית מרחיבה את מחלקת הסיליקונים

סוכית מכניסה לראשונה לארץ את CHT הגרמנית ואת SISIB הסינית. סל המוצרים הרחב יאפשר לתת שירות טוב יותר בתחומים חדשים ולספק מחירים נוחים יותר בתחומים קיימים

לסוכית ניסיון רב בתחום הסיליקונים בישראל למגוון תעשיות: קוסמטיקה, אלקטרוניקה, מדיקל, יישומים צבאיים, יישומי צבע, ציפויים ללוחות, ציפויי זכוכית ועוד.

במטרה לשפר את השירות שניתן ללקוחות חתמה החברה לאחרונה על הסכם ייצוג בלעדי עם שתי חברות מובילות: CHT האירופאית ו-SISIB הסינית. משה אוזן, מנהל תחום הסיליקונים בחברה, מספר: "גייסנו לשרותינו שתי חברות מהמובילות בעולם. כל אחת מהן מחזיקה בסל מוצרים ייחודי והן משלימות אחת את השנייה. שיתוף הפעולה החדש יאפשר לנו להיכנס לתחומים חדשים בהם היינו פחות פעילים בעבר ולהציע מחירים תחרותיים ללקוחות בלי להתפשר על איכות וביצועי החומרים".

CHT – מתמחים בסיליקוני RTV

CHT היא חברה בינלאומית וותיקה שנוסדה ב-1953 בגרמניה. היא מחזיקה מספר אתרי ייצור בעולם: באנגליה, גרמניה איטליה וארה"ב. מספר העובדים בה עומד על 2200 הלוקחים חלק ב-27 חברות בת שונות. החברה פעילה ב-120 מדינות שונות בכל יבשת בעולם.

החברה התמחתה בראשית דרכה בתחום הסיליקונים הנוזליים ולאחר מכן פיתחה תחום ההתמחות נוסף של התמחות בסיליקונים אלסטומרים, סיליקוני RTV (Room Temp Vulcanization). החברה מחזיקה את האישורים הנדרשים לעבודה בתחום המדיקל, התעופה והתעשייה הצבאית.

למרות גודלה, מגלה החברה גמישות גדולה לצרכי לקוח מיוחדים ומאופיינת בזמני תגובה וייצור מהירים. סוכית תחזיק מעתה גם חומרים במלאי בארץ שיאפשרו לקצר אף יותר את זמני האספקה. החברה מובנית לתמיכה בפיתוח ומעמידה צוות מקצועי שזמין לפיתוח והטמעה של מוצרים חדשים בתעשייה.

לאחרונה השיקה החברה סיליקון המיועד לחיפויי נורות LED UV המשמשות לחיטוי הסביבה. הסיליקון החדש מאריך את חיי הנורה, בעל עמידות כימית גבוהה, עמיד ללחות ולדטרגנטים ובעל שקיפות מיטבית שאינה פוגעת התאורה. בנוסף, השיקה החברה סיליקון נוסף שתוכנן לעמידות בלחצים גבוהים. הוא אידיאלי ליישומי ציוד צלילה, בעל צפיפות נמוכה במיוחד ועל כן מתאים גם ליישומיים בהם יש חשיבות גדולה בהפחתת המשקל כגון יישומי תעופה וחלל, אלקטרוניקה ותחבורה. החומר בעל עמידות לבעירה UL94-HB.

SISIB – מתמחה בסיליקונים נוזליים וסילאנים
אתר הייצור בסין – SISIB סיליקונים.

SISIB הסינית הוקמה לפני 31 שנים ומחזיקה חמישה אתרי ייצור בסין עם קיבולת ייצור שנתית של 50 אלף טון אורגנו-סילאנים, 30 אלף טון של סיליקון לובריקנט לפולימרים ו-20 אלף טון של LSR. מעל ל-60% ממוצרי החברה מיוצאים.

הייצור בכמויות גדולות עוזר לקבלת מחירים אטרקטיביים בעשרות אחוזים בהשוואה לחומרים מתחרים בשוק. סל המוצרים רחב במיוחד ומכיל 80 סילאנים שונים. מוצרי החברה משמשים למגוון יישומים: צבעים, ציפויים, דבקים, מלאנים, פיגמנטים, ציפוי סיבי זכוכית, כבלים, חומרים תעשיית הפלסטיק הקלאסית, עולם התרופות ויישומי בניה.

למידע נוסף:

סוכית, משה אוזן, 052-831-1640, [email protected]