SABIC עברה לשלב המסחרי של יריעות ה-PC עם ציפוי האנטי-פוג

חברת SABIC הודיעה על מסחור מוצלח של יריעות אנטי-פוג, LEXAN ™ HP92AF. אלו תוכננו במיוחד עבור ציוד הגנה מפני COVID-19 לעבודה בחזית הרפואית, כגון מגיני פנים ומשקפי מגן

הדגמת ביצועי ציפוי האנטי-פוג החדש של SABIC על מסיכת מגן לפנים עם (שמאל) ובלי (ימין) הציפוי.

פיתוח ה-AF של חברת SABIC עולה שלב. כעת מציגה החברה באופן מסחרי את יריעות ה-PC שפיתחה בתוספת ציפוי AF. הציפוי חד צדדי, מאריך את הזמן עד להיווצרות ערפל גם בסביבה לחה במיוחד ומבטיח בהירות אופטית לאורך זמן. טכנולוגיית הציפוי לא פוגעת בעמידות לשריטות או בעמידות להלימה. "לעיתים קרובות, בסביבת עבודה הנתונה לתנודות טמפרטורה או לחות גבוהה, ציוד ההגנה מאכזב, ועובדים נאלצים לנגב אותו תכופות או להסירו", אמר Ahmet Kizilirmakli, מנהל עסקים בכיר בחברה. "הזמן עד להיווצרות הערפל עושה את ההבדל והציוד שלנו מאפשר למשתמשים להתרכז בעבודתם בבטחה". היריעות עמידות לניקוי חוזר עדין (מים פושרים וחומרי ניקוי נפוצים).

ביצועים מוכחים בשטח

היריעות נבדקו בחברה בתנאים מחמירים במיוחד ואינן מראות עכירות (Haze), בניגוד לחומרים מתחרים בשוק. ביצועים אופטיים מעולים כבר מוכחים במספר יישומים בשוק בתחום הבריאות ואריזת בשר, המאופיינים בלחות גבוהה ותנודות טמפרטורה. לבדיקות המעבדה, לחצו על הלינק.

זמינות מסחרית

היריעות משווקות ברחבי העולם ברוחב של 1,219 מ"מ ובעובי של 178-752 מיקרון. בחברה מבטיחים שהם מסוגלים גם לבצע התאמות של הטכנולוגיה לדרישות לקוח אחרות. היריעות מתאימות לחיתוך צורני והדפסה כמו גם לתרמופורמינג.

למידע נוסף:

סוכית, דני סטלמן, 050-649-1261, [email protected]