LUV מגדילה פעילות בישראל – מגוון פרויקטים שונים עם התעשייה כבר בפיתוח

ספקית התוספים הגרמנית מקדמת שיתוף פעולה עם קוטרימקס להגדלת השוק בישראל ומציעה מגוון פתרונות על מטריצות פולימריות מגוונות: משפרי חוזק היתך, מקציפים, תוספי DENESTING ועוד

חברת LUV – Lehmann&Voss&Co הגרמנית, המתמחה בייצור תוספים מורכבים ומותאמים לדרישות הלקוח, מרחיבה את פעילותה בשוק הישראלי. זאת על ידי הרחבת השותפות עם חברת קוטרימקס אשר תאגד את הפעילות ותייצג אותה. שירות החברה מספק תהליך סדור בו אנשי הצוות הטכני מאתרים אצל הלקוח את הבעיות או הצורך הקיים בייצור, מוצאים נקודות הניתנות לשיפור, ומציעים פתרון משודרג למצב הקיים. השירות ניתן גם בעבור תוספים סטנדרטיים יותר כדוגמת סליפ (SL), אנטי-בלוק (AB) ומשפרי עיבוד (PA) וגם עבור תוספים יותר אקזוטיים כדוגמת מקציפים, משפרי חוזק היתך ועוד.

תמונה 1: דוגמה למוצרים מוקצפים בעזרת תוספי חברת LUV.
מקציפים להפחתת משקל – מאושרים למגע עם מזון

לאור החשיבות הגוברת של נושא הקיימות, אחת הדרכים לפיתוח מוצרים ברי קיימא היא על ידי שימוש בתוספים מקציפים המאפשרים הורדת משקל וחיסכון בחומרי הגלם ובאנרגיה. יתרונות נוספים כוללים שיפור בידוד תרמי ובידוד מרעשים, רגישות נמוכה יותר לשבר (אימפקט), שיפור בתכונות הדיאלקטריות ועוד. 

קו המוצרים LUVOBATCH מציע מקציפים אקסותרמיים ואנדותרמיים יחודיים. מרבית המקציפים האנדותרמיים מאושרים לשימוש עם מוצרי מזון ועבור פתרונות אריזה והיתרון שלהם טמון בעובדה שניתן לשלוט על התפתחות הגז על ידי ויסות זרימת החום. תוספי הקצפה אקסותרמיים הם פתרון אידיאלי להשגת תפוקת גז גבוהה במיוחד. ניתן להתאים קומבינציה של סוגי המקציפים לקבלת הקצפה טובה יותר על ידי האינטראקציה ביניהם. 

סליפ ואנטי-בלוק PA

קו המוצרים LUVOBATCH מציע גם פתרונות עבור מגוון רחב של יישומים ביניהם תוספי אנטי בלוק וסליפ. בשונה מתוספי אנטי בלוק וסליפ סטנדרטיים הנמכרים בשוק, חברת LUV היא בין היחידות בעולם המספקת תוספים שכאלו על מגוון נשאים פולימרים שונים כדוגמת סליפ ואנטי-בלוק ל-PETG, PA ואף EVOH.

תמונה 2: LUV מציעה תוספים סטנדרטיים על כל מטריצה פולימרית שתרצו.
חומרים לשיפור חוזק ההיתך ותוספי DENESTING

השימוש הגובר בחומרים ממוחזרים בהם איכות חומר הגלם עלולה להיות ירודה מצריך פתרונות אשר יאפשרו שיפור של חוזק ההתך. תוספים אלו בעלי אפקט הארכת שרשרת עבור PET ממוחזר וגם עבור PET מוקצף ומאפשרים יציבות הידרוליטית מוגברת והגדלת ה-IV. תוסף DENESTING עוזר בהפרדת מגשים הנערמים אחד על השני ומשפר את החליצה שלהם אחד מהשני.  

גמישות ייצורית גדולה בהכנת התוסף המתאים עבורכם

השירות אותו מציעה החברה מתאפשר על ידי היכולות הגבוהות של הצוות המקצועי וקווי תרכוב מיוחדים המאפשרים לשלב מעל מספר דו ספרתי של חומרים שונים באותו ההרכב כאשר כל חומר נכנס בשלב המתאים לו ביותר בתהליך התרכוב. גם אצלנו בישראל נהנים כבר מתמיכת החברה כאשר כבר מבוצעים כעשרה פרויקטים חדשים ושונים בשיתוף התעשייה. 

הוזכרו כאן, על קצה המזלג, מספר תוספים שונים אולם נציין כי לחברה יש פתרונות נוספים שקצרה היריעה מלספר. לכן, אם יש לכם אתגר ברצפת הייצור הקשור לתוספים – מומלץ ליצור קשר עם נציג החברה בישראל למציאת הפתרונות. 

למידע נוסף,
יואב בן-ארצי, קוטרימקס,
054-451-0375, [email protected]