EuroPlast (EuP) הוכרזה כיצרנית הגדולה ביותר בתחום המלאנים לתעשיית הפלסטיקה

החברה הוייטנאמית הינה אחת היצרניות המובילות בעולם של מלאנים ובמיוחד גיר לתעשיית הפלסטיק. לאחרונה גם נכנסה לראשונה לרשימה היוקרתית FAST500 – 500 החברות הצומחות במהירות בוויטנאם, ונמצאת ברשימת חמשת החברות הגדולות ביותר בתחום ייצור המלאנים משנת 2016

תמונה 1: הנחת אבן הפינה להקמת המפעל החמישי של EuroPlast (EuP) במחוז Long An.

חברת EuroPlast (EuP) הינה חברה וויטנאמית אשר ידועה בתוספי הגיר האיכותיים שלה, אשר מקורם במרבצי אבן הסיד האיכותיים והעשירים בוויטנאם. במרוצת חמש עשרה שנות פעילותה, החברה זוכה להכרה עולמית של מוצריה בזכות איכותם הגבוהה. לאור ההצלחה והצמיחה המהירה של החברה, היא הכריזה לאחרונה על הקמתו של מפעל ייצור חמישי במחוז Long An. המפעל יספק שתי משפחות חומרים עיקריות: תרכיזי צבע וקומפאונדים של פולימרים הנדסיים, עם יכולת ייצור של כ-12 אלף טונות בשנה. המוצרים יסופקו לשלל תעשיות וביניהן: מכונות, אלקטרוניקה, רכב ועוד.

מוויטנאם לכל העולם

על פי הדו"ח לשנת 2021 של ה-GVR (Grand View Research), חברה אמריקאית אמינה בתחום מחקרי השוק, חברת EuP הוכרזה כיצרנית של מלאנים לתעשיית הפלסטיקה הגדולה ביותר בעולם.

המחקר בוצע על מספר יצרנים מרכזיים. בין השאר נבדקו יצרנים מהודו, ארצות הברית ודרום אפריקה. החברות קיבלו ציון על פי סט קריטריונים הכולל קהל לקוחות פוטנציאלי, נפח ייצור, תעשיות משתמשי הקצה, אינדיקטורים פיננסיים והיצע המוצרים של החברה. 

כאמור, בתואר היצרנית הגדולה ביותר זכתה EuP, המייצרת מדי שנה כ-0.6 מיליון טונות של חומר גלם, ובעלת אלפי לקוחות ושותפים אסטרטגיים ב-85 מדינות ברחבי העולם. יתרה מזאת, החברה נכנסה לפני מספר שנים, כבר בשנת 2016, לרשימת חמש החברות הגדולות באותה הקטגוריה, ומברכת על הגדילה המשמעותית שהתרחשה מאז למרות התפרצות מגיפת הקורונה. 

מלאני הגיר נפוצים בשימוש בעיקר עבור יריעות בניפוח, מוצרי הזרקה ושיחול, ייצור בדים לא ארוגים ושלל מוצרים נוספים בתחום הפלסטיקה. המלאנים משמשים כתוסף המשפר את התכונות המכאניות של המוצר ומעניק לו גוון לבן. השימוש במלאנים מקטין את השימוש בחומר גלם פלסטי ומוזיל את עלויות המוצר ובכך חוסך עלויות ליצרנים.

חברות במועדון FAST500 היוקרתי

רשימת חברות יוקרתית זו כוללת את החברות הווייטנאמיות אשר מפגינות צמיחה מהירה, יעילות כלכלית וגידול עקבי ברווחים. ההכרזה על הכניסה לרשימה מהווה מקפצה משמעותית לחברה ואפשרות לקדם את המותג שלה הן פנימית בוייטנאם והן ברמה עולמית ובעיקר מול ארה"ב, האיחוד האירופי, יפן, קוריאה ומדינות אסיאתיות נוספות.

למידע נוסף,
SJD, אילן אשכנזי,
[email protected] ,
054-464-7801