Dow מציגה פתרונות חדשים התומכים בקיימות

פתרונות חדשים לשיפור חיי היומיום בארבעה תחומים עיקריים, תוך שמירה על עקרונות הקיימות, הוצגו בתערוכת צ'יינפלס בחודש מאי

ביתן Dow בתערוכת צ'יינהפלס האחרונה בו הוצגו שמונה חידושים התומכים בקיימות

כמנוף לפלטפורמה החדשה של החברה, Seek Together™, הדוגלת בקיימות, הציגה Dow בתערוכת צ'יינפלס בחודש מאי פתרונות חדשניים התומכים במגמה זו. שמונת הפתרונות החדשים שהוצגו מכוונים לארבעה יישומים עיקריים: אריזה, תשתיות, מוצרי צריכה והובלה.

"אנו שואלים את עצמנו באופן קבוע כיצד אנחנו יכולים לשפר את המוצרים שלנו כך שיאריכו ימים ויתמכו במגמת הקיימות?" אומר במבנג קנדרה (Bambang Candra), סמנכ"ל השיווק באסיה והפסיפיק, "יש לנו חזון לעתיד בו פלסטיק מהווה חלק אינטגרלי מכלכלה מעגלית, ושומר על ערכו במשך כל מעגל חייו. החידושים שהוצגו בתערוכה מדגימים את הדרך שלנו להגשמת חלום זה".

Dow מזמינה את לקוחותיה לחקור את היישומים האלו כאשר כל תחום מכיל בתוכו התחייבות לשיפור חיי היומיום: הגנה על מזון ועל טובין בעזרת אריזות חדשניות, בניית תשתיות מחומרים התומכים במגמת הקיימות, דאגה לאושר ולבריאות הצרכנים בעזרת הנדסת חומרים, ואספקת חומרים בטוחים וקיימים לתעשיית הרכב. לפניכם פירוט על הפתרונות החדשים שהוצגו בתערוכה כאשר המשותף לכולם הוא מעבר להרכב חומרים הניתן למיחזור או הפחתת השימוש בחומר גלם תוך חיזוק החומר.
COF stable resin

חומר הגלם XUS59999.110, בעל מקדם חיכוך (COF) יציב במיוחד. הוא מייעל את תהליך הלמינציה ומקטין למינימום את ההפרעות בייצור ואת הפסולת.

BOPE לקבלת אריזת PE שניתנת למיחזור במלואה

פתרונות אריזה גמישה המורכבים מ-PE בלבד, ללא פולימרים אחרים. פתרונות אלו מאפשרים מחזור פשוט וחסכוני יותר. אין צורך בהפרדת מוצרים ופוטנציאל השימוש מחדש גדל. חומרים אלו יהיו זמינים בעתיד גם לשוק האירופאי והישראלי.

הורדת עובי בשקים לאריזת משקלים כבדים (Heavy Duty Bag)

שקים למשקלים כבדים מוצעים מעתה בעובי של 100 מיקרון, ערך המשקף ירידת עובי של יותר מ-10%. התכנון העתידי מדבר על הורדה נוספת ל-80 מיקרון. הורדת עובי זו התאפשרה הודות לחומרי הגלם החדשים של החברה מסדרתINNATE™, התורמים להורדת העובי, מבלי להתפשר על הביצועים.

OPULUX™ HGT

גימורים אופטיים מסדרת OPULUX™ HGT מספקים לאריזות ברק קבוע בשילוב עמידות תרמית ועמידות גבוהה לכימיקלים. גם הם הם מאפשרים ייצור שקיות מפוליאתילן בלבד, דבר המקדם אותנו לתהליך מיחזור משתלם ונוח עם תוצר איכותי בסופו.

Extreme PE Diaper

פיתוח זה מספק לחיתולים לא רק מגע רך ביותר, אלא גם מאפשר ייצור מוצר עם PE כמרכיב יחיד. הפתרון הזה פותח את הדלת למוצרי היגיינה נוספים התומכים במגמת הקיימות תוך הפחתת הצורך בהפרדת החומרים השונים במוצר.

  ENGAGE™ 11000 ליישומי תחבורה ולהובלה

כי פחות זה לפעמים יותר! סדרת ENGAGE™ 11000 מאפשרת ייצור חלקים קלים ודקי דופן לתעשיית הרכב תוך שמירה על הביצועים, שיפור העמידות לאימפקט והגדלת היעילות בצריכת הדלק.

NORDEL™ 4571 XFM, 4771 XFL, 3765 XFL EPDM

שלוש תוספות חדשות במשפחת חומרי NORDEL™ המאפשרות ערבוב מהיר ויכולת העמסת טובה של מלאנים (פילרים). התאמה למערכות איטום בתעשיית הרכב, ליישומי צנרת, מערכות TPV (thermoplastic vulcanizate) ועוד. סדרות המוצרים מאזנת בצורה מיטבית עלות, יכולת עיבוד וביצועים במגוון טמפרטורות שימוש.

אלסטומרים ותוספים לאתילן קופולימר – עבור תרכיזים פוליאולפינים

התוספים הפולימרים החדשים, VERSIFY™ ו-FUSABOND™, מאפשרים העמסת גיר גבוהה (CaCO3) בפורמולת המסטרבץ' תוך שיפור התפקוד והיעילות. הפתרון מחזק שקי פוליפרופילן ארוגים ושקי פוליאתילן ובכך יש הזדמנות להתייעלות מערכתית כוללת ולשיפור האיכות.

לפרטים נוספים: ג'קי ברול, [email protected], 054-770-1950