תוספי אנטי-פוג חדשים מבית תוסף

החברה משיקה שני פתרונות חדשים: ציפוי חדש לאריזות מזון המאפשר קבלת יריעה חלקה מאדים גם במקרים מאתגרים, ותוסף ליישומים רחבים של בדים ארוגים ולא ארוגים

חברת תוסף השיקה לאחרונה שני פיתוחים חדשים בתחום תוספי האנטי-פוג. האחד, בעל התאמה רחבה לעולם הטקסטיל ומתאים לחוטים ובדים ארוגים ולא ארוגים. השני מיועד לתחום תעשיית המזון בו הדרישה לשיפור ניראות המוצר הולכת וגוברת.

ציפוי אנטי-פוג לאריזות מזון

ציפוי AF זה, בדומה לקודמו, מבוסס מים. הוא תוכנן במיוחד למניעת הצטברות של אדים בתוך אריזות המזון (תמונה 1). הנוסחה מתוכננת להשמה על יריעות פלסטיק, לוחות, מכסים ומגשים ומהווה שכבת גימור או ציפוי סופית המספקת הגנה ארוכת טווח מפני הצטברות אדים. התוסף ניתן לשימוש במגוון שיטות מקובלות כמו התזה, טבילה, ציפוי בעזרת גלילים או דפוס.

תמונה 1: ציפוי AF חדש מבית תוסף לאריזות מזון.

תמונה 1: ציפוי AF חדש מבית תוסף לאריזות מזון.

יתרונות הציפוי

ציפוי AF מנוזל יעיל במיוחד ביישומים בהם לא ניתן להשתמש בתרכיז AF רגיל מבחינה טכנולוגית (כמו למשל ביריעות PET או PS) או במקרים בהם השימוש בתרכיז AF רגיל איננו כדאי (למשל ביריעות רב שכבתיות בעלות שכבת skin תחתונה דקה מאוד).

יתרון נוסף הוא שהתוסף פעיל מיידית לאחר היישום ושומר על אפקטיביות לאורך זמן רב יחד עם עמידה בכל התקנים הרלוונטיים למגע למזון, הן של אירופה והן של ארה"ב (EU / FDA). החומר יציב, אינו שוקע או נוטה להפרדת פאזות וניתן לאחסון זמן רב. בנוסף, העדר השימוש בממיסים אורגניים מאפשר אחסנה בטוחה, ללא חשש לשרפות ואין צורך לנקות באמצעי בטיחות מיוחדים.

טווח המינון המומלץ רחב ועומד על  gr/m-20.05-0.5 של הרכיב הפעיל. מינון מדוייק יותר יקבע לפי סוג היישום והתוצאה המבוקשת.

פתרונות אלו מרחיבים את סל המוצרים של החברה בתחום תוספי האנטי-פוג. היותם מבוססי מים ולא ממסים אורגניים מקלה על הטיפול והאחסנה של החומרים וגם מצמצמת את פליטת הממסים לסביבה. תוסף רואה ערך מוסף בשמירה של איכות הסביבה.

אנטי-פוג לחוטים ולבדים

תוסף אנטי-פוג זה, מבוסס מים, משמש למניעת הצטברות אדים על מראות, זכוכיות, חלונות ועוד (תמונה 2). לאחר הטמעת התוסף על גבי הבד ניתן לשמור עליו בתנאים רטובים – לפעולה מיידית של התוסף, או בתנאים יבשים. במקרה זה יכנס התוסף לפעולה רק לאחד שהאריג יורטב מחדש.

ניתן ליישום על הבד בשיטות סטנדרטיות כגון התזה, טבילה, שטיפה ציפוי ע"י גלילים או הדפסה. הוא מתפקד במגוון שיטות ייצור שונות של הבדים.

יתרונות נוספים

פעילות התוסף ארוכת טווח. הוא עומד בכל התקנים הרלוונטיים ותוסף האנטי-פוג עצמו ניתן לאחסון ממושך, בצורה יציבה, ללא היווצרות משקעים וללא הפרדת פאזות.

תמונה 2: ציפוי AF מבית תוסף, לפתרון בעיית הצטברות אדים בחוטים, בדים, מראות, חלונות ועוד

למידע נוסף: ד"ר עמרי למזר, מנהל מוצר ציפויים תוסף, 054-566-3328, [email protected]