מגזין ינואר-פברואר 2021 עלה לאוויר

מגזין חדש עלה לאוויר וניתן לצפיה בלחיצה כאן, מגזינים נוספים זמינים גם הם לצפיה בלחיצה כאן.

מגזין חדש עלה לאוויר וניתן לצפיה בקישור הבא, המגזין ניתן להורדה כקובץ בלחיצה כאן. מגזינים נוספים זמינים גם הם לצפיה בקישור המצורף.

ברוכים הקוראים של הגיליון הראשון לשנת 2021. עברנו שנה לא פשוטה, עם הרבה שינויים, אתגרים ואילוצים. חלק מהשינויים יצרו גם הזדמנויות. בהכללה, אפשר לומר שנגיף הקורונה לא פגע קשות בתעשיה שלנו ואף דחף אותה קדימה בכמה תחומים. כמדי שנה, בגיליון ינואר תוכלו לראות דגימה של מצב התעשיה בשנה האחרונה, כפי שהשתקף בביצועי המניות של החברות הציבוריות.

שנת 2020 הייתה סוערת גם עבור פלסטיק טיים. עם תחילת המשבר, הכנסות המגזין צנחו תוך זמן קצר מאוד בכ-30%. מיותר לציין שזו לא חוויה פשוטה לשום עסק. אבל כפי שקרה בתחומים שונים בתעשיה, גם כאן האילוץ עודד אותנו לבחון את דרכנו מחדש. אחת התובנות שלי הייתה שאם קווי ייצור שלמים יכולים לעבור הסבה כדי להתאים את מוצריהם לשוק המשתנה, גם פלסטיק טיים יכולה, ואף חייבת, לעשות זאת.

ברוך הבא PlasticTime – דיגיטל.

יש לנו אתר מאמצע 2019 ועמוד LinkedIn בערך מסוף אותה השנה, אך 2020 היתה מבחינתי הצעד הראשון בדרך לכניסה לעולם חדש. את 2020 התחלתי עם עוקבים בודדים ב-LinkedIn. סביב תחילת המשבר, ואי הוודאות לגבי הכנסה מהמגזין, הגעתי למסקנה שהגיע הזמן לשים דגש על עולם הדיגיטל. הגברתי את תדירות הפוסטים והחשיפה של פלסטיק טיים. השקעתי בלמצוא בפיצנטה אנשים שהתכנים עשויים לעניין אותם והצעתי להם להצטרף. ניתחתי אילו תכנים רלוונטיים לקוראים שלנו, הסקתי מסקנות ויישמתי.

בין מאי לספטמבר כבר צמחנו לקרוב ל-700 עוקבים ואת השנה סיימנו עם קרוב ל-800. זה אמנם לא דומה לכמות העוקבים של ידוענים בני זמננו ברשתות החברתיות, אבל למגזין מקצועי זו צמיחה שאני לפחות מרוצה ממנה. דוגמא לערך שאני מפיקה מעבודה עם LinekdIn – פוסט אחד בנושא ״אוסם, המעבר לשקוף״, הגיע לכ-5,500 צפיות, רובן ככולן מקהל יעד רלוונטי. עבור PlasticTime, העבודה בדיגיטל משלימה את העבודה על המגזין והאתר. הכתבות המקצועיות, נכתבות ברובן עבור המגזין, עולות לאתר והשימוש ב-LinkedIn עוזר בהנגשתן לקהל הרחב (העוקבים של פלסטיק טיים ומעגלים נוספים, משיתופים ולייקים).

את 2020 סיימתי עם כ-250 כתבות חדשות באתר, וכ-60 פוסטים חדשים ב-LinkedIn. אבל סיימתי גם עם מסקנה חשובה – עולם הדיגיטל לא ממוצה בתעשייה שלנו. ואם יש חוסר כזה, למה שלא אנחנו נמלא אותו? חיזוק הקשר המקצועי של חברה עם הלקוחות (הקיימים והפוטנציאליים) שלה ב-LinkedIn, חשיפה שלהם לחידושים בעזרת פוסטים מקצועיים או ניוזלטרים תקופתיים – אלו כלים שכל חברה בעידן שלנו יכולה להיעזר בהם.

אנחנו שמחים להציע, מעכשיו באופן רשמי, את שירותי הדיגיטל שלנו גם לחברות נוספות. מספר חברות מהמובילות בשוק הישראלי כבר משתמשות בהם. מה אתכם?

קריאה מהנה ו-2021 טובה לכולנו,

נעה אלבוחר