חברת טיפה גייסה כ-25 מיליון דולר ממשקיעים שונים

חברת טיפה, המתמחה באריזות מפולימרים המתכלים ביולוגית, מעוניינת להרחיב את פעולותיה ואת מכירותיה בעולם

חברת טיפה (TIPA®) המתמחה באריזות מפולימרים המתכלים ביולוגית, הודיעה על גיוס של כ-25 מיליון דולר בסבב הגיוס האחרון שלה. בין המשקיעים החדשים ניתן למצוא את Blue Horizon Ventures ו-Triodos Organic Growth Fun, בנוסף למשקיעים הקיימים Chestnut ו-GreenSoil Investments. מוצרי החברה מתוכננים כך שיעבדו בציוד הקיים ויוכלו, בתנאי קומפוסט, לשוב לטבע בצורה בטוחה לאחר מספר חודשים.

הגיוס החדש יאפשר לחברה להמשיך בצמיחתה, להתרחב לטריטוריות חדשות ולהמשיך לפתח את סל המוצרים הייחודי שלה, כל זאת בעת שהדרישה העולמית למוצרים קיימים ולאלטרנטיבות לפלסטיק הקונבנציונאלי נשמעת היטב. הגיוס הקודם של החברה התקיים באוקטובר 2017, וגוייסו בו כ-11 מיליון דולר, בין השאר מקרן השקעות של תאגיד המדיה Hearst.

"פלסטיק ותוצרי הלוואי שלו מציפים את הערים, את השדות ואת האוקיינוסים ותורמים לבעיות בריאות בקרב כל בעלי החיים. צרכנים מכל העולם דורשים אלטרנטיביות ויצרנים מובילים מחפשים אחר הפתרונות המתאימים" אומרת דפנה ניסנבאום, מנכ"לית ומייסדת שותפה של טיפה. "ייסדנו את טיפה עם חזון של פתרונות אריזה התומכים בקיימות, שיכולים לחזור לטבע. אנחנו שמחים להמשיך והתרחב תוך שאנחנו מציעים טכנולוגיה מוגנת בפטנט ליצרנים מובילים בכל רחבי העולם".

"הצמיחה של טיפה מסמלת את צורך השוק בפתרונות אריזה קיימים ואנחנו בטוחים ביכולתה להפוך למובילה בתחום זה" אומר מייקל קלינדל (Michael Kleindl) מנהל ומייסד שותף בחברת Blue Horizon Ventures, אחת המשקיעות.

"אנחנו שמחים לתמוך במאמצים של טיפה לספק פתרונות אריזה התומכים בקיימות ולהפחית את רמת פסולת הפלסטיק" אומרת איזבל לורנסין (Isabelle Laurencin), מנהלת השקעות בכירה בחברת Triodos Organic Growth Fund.

"כאחד מהמשקיעים הראשונים בטיפה, אנחנו שמחים עם צמיחתה ועם אימוץ הטכנולוגיות שלה על ידי מותגים מובילים" אומר גדעון סוסמן (Gideon Soesan), מייסד-שותף ומנהל בחברת ההשקעות GreenSoil. "אנחנו להמשיך ולתמוך במאמצים של טיפה להפוך את העולם למקום טוב יותר".