בכפרית ניצלו את התערוכה השנה להיפגש פנים מול פנים לא רק עם לקוחות וספקים, אלא גם עם אנשי החברות החדשות שהצטרפו אליה לא מזמן. צבע חדש המוריד זמני מחזור ושיתוף הפעולה עם Pantone היו חלק מהתצוגות בביתן
14 דצמבר, 2022
תמונה 1: רועי לוי, מנהל השיווק של כפרית, ליד צבעי ה-Pantone בביתן של כפרית בתערוכת K2022.
כבכל תערוכה, גם השנה בתערוכת ה-K, העמידה כפרית ביתן מרשים. עבור החברה, שגדלה ומתפתחת בשנים האחרונות דרך סדרה של רכישות, זו הייתה הזדמנות פז לבצע "איחוד משפחתי" ולהביא אנשי מפתח מהחברות השונות כדי להתראות ולהכיר פנים מול פנים. ממש לאחרונה רכשה כפרית את חברת Delta הגרמנית, העוסקת בייצור תערובות של חומרים מוליכים לצד תרכיזי צבע ותוספים המבוססים על פוליאולפינים לתעשיית ההזרקה והשיחול. אנשי Delta התקבלו בחום בביתן והכירו את המשפחה החדשה אליה הצטרפו זה עתה. "צעד זה היא חלק מהאסטרטגיה של כפרית ברכישות ממוקדות בצבעים וטכנולוגיות מתקדמות שאינן חלק מסל המוצרים הנוכחי שלנו. היא מאפשרת להביא לחברה וללקוחותיה תחום חדש שמשתלב עם המוצרים הקיימים של הקבוצה ומתחבר לתפישת העולם שצבעים הם מוצר שיש בו חשיבות גדולה לשירות ייחודי ומותאם ספציפית ללקוחותינו ודורש איכות והדירות לאורך זמן", אומר רועי לוי, מנהל השיווק.
אין כמו תערוכה בשביל להשיק דברים חדשים ולהרגיש את השוק. מי שעבר ליד הביתן, לא יכול היה שלא לשים לב שמיתוג החברה עבר מתיחת פנים משמעותית והתחדש בלוגו ושפה עיצובית חדשה. "המיתוג החדש מתכתב עם החזון של כפרית לחיפוש דרכים חדשות לצמוח ולהתפתח ביחד בסינרגיה, תוך אימוץ טכנולוגיות מתקדמות", אומר דניאל סינגר, מנכ"ל הקבוצה. לא בכדי הסלוגן החדש של החברה הוא: Working together for the future of plastics. "המיתוג החדש מתקבל טוב מאוד אצל מבקרי הביתן וגם החברות עצמן מתחברות אליו וגאות להשתמש בו", מציין דניאל.
כפרית הציגה מספר פיתוחים חדשים במהלך התערוכה:
כפרית מקדמת קיימות במפעליה השונים ברחבי העולם כחלק מאסטרטגיית הקיימות אותה אימצה לאחרונה. תפקיד חדש – אחראי קיימות, מרכז נושא זה בקבוצה כולה. לאחרונה, השלימה חברת הבת הגרמנית CONSTAB סקר של טביעת רגל פחמנית (הדבר נעשה בעקבות המיסוי באירופה על פליטות הפחמן המפעליות.). גם כפרית ו-Addvanze השלימו לאחרונה סקרים של EcoVadis לצד דוח קיימות שפירסמה כפרית בתחילת השנה. בתחום האנרגיה, כפרית נכנסת לייצור חשמל מגז ישירות מתחנת כוח שתוקם בצמוד לאתר הייצור בישראל. כל זאת לצד מגוון גדול של מוצרים המקדמים מיחזור וקיימות כמו לדוגמה סל מוצרי התוספים ל-BOPE.
לכפרית יש לא רק מטרות שיווקיות מהתערוכה, היא ניצלה אותה גם כדי להתפתח בעצמה. מספר אלון קסלר, מנכ"ל כפרית ישראל: "כל הצוות הטכני שלנו הגיע לבקר בתערוכה על מנת לראות מקרוב את החידושים והטכנולוגיות בתחום האוטומציה. הכוונה היא להכניס בשנים הקרובות אוטומציה לכמה שיותר תהליכים שיש אצלנו במפעל באופן שיחסוך עלויות ויקל על העובדים. אנחנו בשלבים מתקדמים עם כמה פתרונות מעניינים".
למידע נוסף:
כפרית, רועי לוי, 054-648-7367, [email protected]