האתגרים הושקו בוובינר בו לקחו חלק אנשי מקצוע מובילים מהחברה העולמית. כל האתגרים קשורים לקיימות: אריזות מתמוססות במים, חומרים מתכלים, ממקור מתחדש מתמחזרים, אריזות נייר מתקדמות בעלות חסמות ופרוייקטים חדשניים בתלת ממד למהדורות מוגבלות של בשמים
19 מאי, 2021
מעל ל-60 משתתפים מהתעשייה לקחו חלק בוובינר שהתקיים מטעם חברת L'OREAL העולמית בשיתוף מכון האריזה בישראל. מטרתו – לפנות לתעשייה הישראלית, אומת היזמויות וחברות ההזנק, ולהציג בפניה ארבעה אתגרים בנושא אריזה מקיימת. כל אתגר בנושא אחר. אלו אמורים לסייע ל-L'OREAL לעמוד ביעדים מאתגרים שהעמידה לעצמה בנושא קיימות:
כבר כיום עומדת החברה בקשר עם חברות מיחזור, חדשנות והזנק בכל רחבי העולם. היא צברה ניסיון רב בייצור עם חומרים ממוחזרים מכנית ובוחנת בימים אלו מעבר לחומרים לאחר מיחזור כימי או אינזימטי, על מנת לשפר את איכות החומר המתקבל.
לתעשיית האריזה בישראל הציגה החברה ארבעה אתגרי קיימות. זאת לא לפני שציינה כי התקציב שהיא מפנה לנושא הטיפול באתגרים הסביבתיים של העולם עומד על 100 מיליון יורו עד 2030 ויכלול פעולות לצמצום פליטות פחמן לסביבה וכן פעולות לשיקום סביבתי.
לרשות התעשייה בישראל עומדים 30 ימים. בסיומם ב-19/6 מוזמנים המועמדים להגיש מצגת קצרה המספרת על החברה וכן על הפתרון הטכנולוגי אותו היא מציעה על מנת לענות על אחד או יותר מהאתגרים שהוצגו ואלו הם:
להרשמת לתחרות, לחצו כאן.
פרטים נוספים ניתן לקבל אצל ד"ר שירה רוזן ממכון האריזה: [email protected], או אצל שגיב לוסטיג מחברת L'OREAL במייל: [email protected]
נאחל בהצלחה לחברות שיגישו מועמדות. ואם שותפות זו מתפתחת לפרוייקטים מעניינים, אל תהססו לשתף אותנו!