כתר משיקה מהדורה מיוחדת של כסאות ורודים – לרגל חודש המודעות לסרטן השד

המהלך, בשיתוף עמותת "אחת מתשע" ומקדם את חשיבות הגילוי המוקדם. ההכנסות יועברו לעמותה

לראשונה ולרגל חודש אוקטובר, חודש המודעות העולמי לסרטן השד, משיקה כתר מהדורה מיוחדת של כסאות ורודים שיוצרו בשיתוף עמותת "אחת מתשע" הפועלת למען נשים המתמודדות עם המחלה. כל ההכנסות קודש לעמותה ולקידום גילוי מוקדם של סרטן השד. מטרת המהלך הינה לעורר ולעודד שיח המקדם את ערכי הבריאות, המעורבות החברתית והמוטיבציה בקרב נשים להקדים ולהיבדק, בפרט בימי סגר ובשגרת הקורונה. חשוב לדעת כי מידי שנה מאובחנות בישראל כ-5,400 חולות חדשות, אך כאשר המחלה מאובחנת בשלב מוקדם סיכויי ההחלמה עומדים על למעלה מ-90%.

אודי שגיא ויפתח סחר, מנכ"לים משותפים כתר: "אנו גאים לקדם פרוייקט חברתי זה בשיתוף עמותת אחת מתשע. בחרנו לקחת את האייקון המושרש בישראליות, כיסא כתר פלסטיק, ולייצרו בורוד מתוך אמונה כי עלינו להיות מעורבים בחברה ולקדם באמצעות הכלים הברורים ביותר את בריאות הנשים והמלחמה בסרטן השד".

סיגל רצין, מנכ"לית עמותת "אחת מתשע": "אנו מודות לחברת כתר על ההירתמות החשובה, למען העלאת המודעות לגילוי המוקדם של סרטן השד. אנו מזכירות וממליצות לכל אישה להיבדק אצל כירורג שד כבר מגיל 30 וללכת לבדיקת ממוגרפיה מגיל 40 – אבחון מוקדם באמת ובתמים מציל חיים!"

ייצור הכיסאות

הכסאות הורודים, צבע המאבק בסרטן השד, מיוצרים בישראל במפעל כתר ביקנעם, שבשגרה מייצר בכל 30 שניות כסא חדש וסה"כ 700 אלף כסאות בשנה. כיסאות המונובלוק של כתר הם הנמכרים ביותר בישראל מזה 25 שנים, ומלווים אותנו לאורך שנים כאייקון ישראלי. הם היו שם בחתימת הסכמי השלום עם ירדן, הם בכותל, בהופעות ואירועי תרבות, בבתי כנסת ובמרפסות הבתים. מכסא פונקציונלי הם הפכו ברבות השנים סמל ישראלי שנמצא במרכז יצירות תרבות ותערוכות. היום כסאות כתר נצבעים ורוד ומצטרפים לקריאה הכה חשובה – לכי להיבדק! גילוי מוקדם מציל חיים.