נסטלה מציבה יעדים שאפתניים במיוחד לאריזות מוצריה

החברה קבעה יעד של 100% אריזות ניתנות למיחזור או שימוש חוזר במוצריה עד 2025, ואף יזמה קרן השקעות בהיקף של 250 מיליון פרנק שוויצרי להשקעה בחברות מהתחום

תמונה 1: אריזות ראשונות מסוגן של מוצרי חברת Maggi הצרפתית.

במסגרת אירוע עיתונאים ווירטואלי שהתקיים ביום שני ה -7 לספטמבר השנה, הכריזה חברת נסטלה על יוזמות להגשמת יעדים לאריזה מקיימת. במסגרת זו השיקה קרן השקעות בהיקף של 250 מיליון פרנק שוויצרי, להשקעה בחברות הזנק בתחום. הקרן השקיעה 30 מיליון דולר בקרן ההשקעות הפרטית 'Closed Loop Leadership Fund' שפועלת לשימוש בפלסטיק ממוחזר לאריזות מזון. למרות שכבר כיום  87% מאריזות נסטלה ניתנות למיחזור (מתוכן 66% אריזות פלסטיק), היא איננה מסתפקת בכך ומציבה יעד של שימוש ב -100% אריזות הניתנות למיחזור או לשימוש חוזר במוצריה עד 2025. בנוסף, הציגה החברה מערכת למילוי חוזר של אריזות מזון לחיות מחמד בצ'ילה (תמונה 2), ואריזות ניתנות למיחזור במוצרי המותג הצרפתי Maggi ראשונות מסוגן (תמונה 1).

תמונה 2: מערכת למילוי חוזר של אריזות מזון לחיות מחמד.
ממשיכים במאמצים ללא לאות

לדברי וורוניק, קרמאדס מאת'יס, המנהלת העולמית של אריזות ברות קיימא בנסטלה, "כחברה הגדולה בעולם למשקאות ומזון, אנו מודעים לכך שעבודה רבה עוד לפנינו". עוד הוסיפה כי "ההשקעה ב -Closed Loop Leadership Fund תתרום לפיתוח מערכת למיחזור פלסטיק שתסייע לחברה לצמצם בשליש את השימוש בפלסטיק חדש". כדי לעמוד ביעד השאפתני לשנת 2025 הודיעה נסטלה כי תקצה מעל 1.5 מיליארד פרנק שוויצרי לרכישה של עד 2 מיליון טונות של פלסטיק ממוחזר לייצור אריזות מזון.

אבי בן אסייג, מנכ"ל קבוצת 'אסם-נסטלה' התייחס ליישום היעדים בישראל, "אנחנו ממשיכים ביישום תוכנית הקיימות, גם בימים מאתגרים אלו של קורונה ונגיע ליעד של אפס הטמנת פסולת כבר השנה, חסכון בצריכת מים וצמצום פליטת מזהמים ממפעלי החברה". לאחרונה הסרנו את עטיפות הצלופן מאריזות הפונידג והג'לי ובכך הפחתנו ביותר מ -12 טון לשנה את השימוש בפלסטיק".

מכון נסטלה למדעי האריזה

אם כל זה לא מספיק, מכון נסטלה למדעי האריזה (Nestle Institute of Packaging Science) מבצע מחקרים מתקדמים לבדיקת הבטיחות והישימות של חומרים חדשים לאריזות ידידותיות לסביבה, ותוך כך משתף פעולה עם למעלה מ -180 מומחי אריזה וכן עם מוסדות מחקר וחברות הזנק.